دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس(CIU)|دانشگاه ciu قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس Cyprus international university (CIU)

 دانشگاه بین المللی قبرس واقع در قبرس شمالی یکی از برترین دانشگاه های قبرس می باشد  و در فاصله ی 10 کیلومتری از شهر لفکوشا (نیکوزیا ) میباشد. از لحاظ علمی این دانشگاه دارایه رنکینگ و رتبه ی خوب جهانی(2703) بوده و همچنین تخفیفات ویژه ی شهریه از نکات حائز اهمیت در این دانشگاه است. همچنین در سالهای اخیر دانشگاه CIU طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرده و از لحاظ آموزشی و دانشجو روند رو به صعود بالایی را نسبت به سایر دانشگاه های قبرس شمالی دارد. این دانشگاه دارای 15 دانشکده است که شامل66 رشته ی تحصیلی میباشد.

 m/دانشگاه بین المللی قبرس(CIU)

برای مشاوره رایگان واخذ تضمینی پذیرش تحصیلی در دانشگاه CIU  در تمامی رشته ها و مقاطع  با گروه مشاورین بدون مرز در تماس باشید

دانشکده های دانشگاه CIU

  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده ارتباطات
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده علوم و فنون کشاورزی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده روانشناسی
  • دانشکده هنرهای زیبا
  • دانشکده معماری
  • دانشکده علوم بهداشت
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده دندان پزشکی
  • دانشکده علوم کاربردی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم
  • دانشکده گردشگری و مدیریت هتلداری

 

تاییدیه ها و گواهی نامه های دانشگاه بین المللی قبرس (CIU)

تمامی رشته های ارائه شده در این دانشگاه مطابق استانداردهای شورای تحصیلات عالی

ترکیه(YOK) و شورای بازرسی و ارزیابی تحصیلات عالی ترکیه ( YODAK) می باشند.

همچنین این دانشگاه دارای تائیدیه و گواهینامه های جهانی نیز میباشد

  • بورد رسمی و تاییدیه از سوی سازمان تحصیلات عالی ترکیه
  • بورد رسمی و تاییدیه از سوی سازمان تحصیلات عالی قبرس شمالی
  • تاییدیه از سوی سازمان FEDEK
  • دارای تاییدیه سازمان ILEDAK برای ارتباطات تحصیلات و پیشرفت
  • تاییدیه از سوی سازمان FIBAA برای آموزش مدیریت بازرگانی
  • تایید شده از سوی سازمان MUDEK برای برنامه های تحصیلی مهندسی
  • تاییدیه از سوی سازمان MIAK برای دوره های معماری
  • عضو سازمان تحقیقات سیاسی اروپا ECPR
  • عضویت اتحادیه تحصیلات بیزینس اروپا ECBE
  • عضو مرکز اطلاع رسا نی بریتانیا UK NARIC
  • عضویت فدراسیون دانشگاه های جهان اسلام FUIW
  • عضو اتحادیه جهانی دانشگاه ها IAU
  • عضویت اتحادیه جهانی معماری D-ico
  • عضو اتحادیه جها نی تحصیلات هتلداری و مهمانداری CHRIE
  • عضویت اتحادیه دانشجویان بین المللی NAFSA
  • عضو اتحادیه جهانی دانشگاه های بین المللی IUC

 

شرایط ویژه برای رشته ی داروسازی دانشگاه بین المللی قبرس CIU

این دانشکده دارای دوره های 5 ساله ی Pharm.M و 6 ساله ی Pharm.D است. این دانشکده عضو سازمان های مختلف است به عنوان مثال جزو انجمن دانشجویان داروسازی اروپا با نام CIUPSA است. به علاوه دانشکده داروسازی با اعتبار از دانشکده ی داروسازی نیجریه دارای اعتبار بین المللی است.  دانشکده داروسازی در ساختمانی جدید و مجهز به آزمایشگاه های پیشرفته می باشد. طی توافق نامه دانشکده داروسازی و دانشگاه تور ورگاتا(روم، ایتالیا) درسال تحصیلی 2017-2018، دانشجویان داروسازی در صورت تمایل مجاز به تحصیل دو سال اوب در دانشگاه CIU و دو سال دوم در دانشگاه تور ورگاتای ایتالیا هستند. و در نهایت این دانشجویان دو مدرک به زبان انگلیسی از دو دانشگاه را دریافت کرده که مورد تائید وزارت علوم ایران نیز میباشد.به علاوه دانشکده  داروسازی دانشگاه CIU دارای تاییدیه ی رسمی از کشور کانادا نیز میباشدکه این دانشگاه  CIU را از سایر دانشگاه هادر رشته داروسازی متمایز کرده است.  

 m/دانشگاه بین المللی قبرس(CIU)

شهریه و بورسیه ها

بورسیه:

هرچند هر رشته دارای بورسیه ی متفاوت است اما به صورت کلی به جز پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه بورسیه ی 50% ارائه میدهد. البته برای  دانشجویان ایرانی با معدل بالای 15شما میتوانید برای بورسیه ی 75% نیز اقدام کنید. همچنین برای معدلین بالای 15 در رشته های  پزشکی و دندانپزشکی بورسیه ی 25% در نظر گرفته شده است.

 

*به علت وجود شرایط کرونا دانشگاه CIU تخفیف 20% برای تمام رشته ها در کلیه مقاطع درسال تحصیلی2020-2021 در نظر گرفته

*دانشجویان ممتاز در صورت کسب معدل3.7 از 4 در طول دو ترم متوالی امکان دریافت بورس100%برای ترم سوم رادارند.

 

شهریه ها:

شرایط اخذ پذیرش و مدارک مورد نیاز

ترجمه ریز نمرات

ترجمه آخرین مدرک تحصیلی

عکس پرسنلی

تصویر پاسپورت

انگیزه نامه

نامه معرفی به استاد

پروپوزال (مقطع دکتری)

رزومه تحصیلی

مدرک زبان (میتوانید در دانشگاه آزمون زبان بدهید. آزمون زبان دانشگاه CIU داراب 100 سوال است  که حداقل نمره جهت قبولی 60 میباشد. این آزمون قبل از هرترم تحصیلی در 2 یا 3 نوبت برگزار میشود.)

m/دانشگاه بین المللی قبرس(CIU)

برای مشاوره رایگان واخذ تضمینی پذیرش تحصیلی در دانشگاه CIU  در تمامی رشته ها و مقاطع  با گروه مشاورین بدون مرز در تماس باشید

جزیره گردشگری و آموزش - قبرس شمالی

بخش گردشگری در قبرس شمالی در 5 سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. سرمایه گذاری های بزرگ قابل توجهی در منطقه گیرنه، نیکوزیا، گوزلیورت و کارپاز، به ویژه در فاماگوستا انجام شد. پروژه هایی با طیف گسترده ای از محصولات که مطابق با گردشگران تقریباً در هر منطقه برنامه ریزی شده اند نیز با گزینه های قیمتی جذاب ارائه می شوند.

 

برای داشتن یک زندگی آموزشی عالی دلپذیر و باکیفیت، دانشگاه هایی با انواع پشتیبانی وجود دارند.

85000 دانشجو در 13 دانشگاه موجود مشغول به تحصیل هستند. به خصوص که تقریبا یک سوم این تعداد متعلق به دانشگاه مدیترانه شرقی است. در حالی که در سال 2014، 14 درخواست دانشگاه جدید به وزارت آموزش ملی و در سال 2015، 5 درخواست دانشگاه جدید ارائه شده است، این تعداد در 2 سال گذشته به 19 مورد رسیده است و 10 مورد از این درخواست ها مجوز اولیه از این وزارت داده شده است.

 

چرا باید در دانشگاه قبرس شمالی تحصیل کنید؟

اول از همه این که یکی از امن ترین کشورهای دنیاست…

دانشگاه های مجهز!

خواندن با دوستان از همه ملیت ها، آشنایی با بسیاری از فرهنگ ها

کیفیت زندگی در بالاترین سطح

8 ماه از سال شنا در دریا…

جدیت دانشگاه دولتی و فرصت های مالی

  

مقرون به صرفه ترین قیمت آپارتمان اجاره ای دانشگاه مدیترانه شرقی نزدیک

شما می توانید آپارتمان های لوکس را در فاصله چند قدمی دانشگاه با قیمت بسیار مقرون به صرفه اجاره کنید. آپارتمان های استودیویی 1+1 راحتی را با همه چیز فراهم می کنند. این یک فرصت زندگی با کیفیت برای دانش آموزان مطابق با بودجه آنها ایجاد می کند. کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند این آپارتمان ها را به خصوص به دلیل مزیت موقعیت مکانی ارزیابی می کنند.

آپارتمان های لوکس 2+1، که مطابق با استانداردهای کیفیت بالا هستند، فرصت هایی را ایجاد می کنند که با فرصت های اجاره مقرون به صرفه شما را خوشحال می کند. آپارتمان های کاملا مبله با پارکینگ سرپوشیده و سیستم امنیتی دارای جزئیات راحتی مدرن هستند. وقتی این آپارتمان ها را اجاره می کنید نیازی به انجام کار دیگری نخواهید داشت. لازم نیست پولی در خانه خرج کنید. آپارتمان ها همه چیز لازم برای زندگی با کیفیت را دارند. فقط باید کیفت را برداری و حرکت کنی.

 

بیشتر بخوانید:

فرصت های ساخت و ساز در قبرس را برای سرمایه گذاری در آینده کشف کنید

پروژه های ساختمانی مشاورین بدون مرز در با ارزش ترین مناطق قبرس انجام می شود. داشتن خانه در این مناطق به معنای سودآوری شما در آینده است. علاقه شدیدی به آپارتمان های این پروژه ها از سراسر جهان وجود دارد.

فضاهای زندگی که به قبرس ارزش افزوده می کنند، فرصت های عالی برای تعطیلات نیز ارائه می دهند. قیمت های مقرون به صرفه در آپارتمان هایی با استانداردهای زندگی بالا فرصت های بسیار ویژه ای را ایجاد می کند. قبل از از دست دادن این فرصت ها، قطعا باید از آنها استفاده کنید.

شما می توانید پروژه ای را انتخاب کنید که روح شما را جذب می کند تا زندگی رویایی خود را در مرکز قبرس زندگی کنید. شما می توانید از داشتن یک خانه لوکس با گزینه های پرداخت آسان لذت ببرید. چرا سرمایه گذاری نداشته باشید که ارزش آن از امروز به فردا افزایش یابد؟

حمل و نقل به جمهوری ترک قبرس شمالی چگونه است؟

امروزه حمل و نقل به قبرس بسیار راحت است. به لطف افزایش تعداد پروازها، هر کسی می تواند هر زمان که بخواهد بدون زحمت به قبرس برود. بخصوص؛

  1. استانبول
  2. آنکارا
  3. آدانا،
  4. آنتالیا،
  5. غازیانتاب،
  6. ازمیر،
  7. هاتای،
  8. پروازهای مستقیم خطوط هوایی از شهرهایی مانند ترابزون وجود دارد.

قبرس با آب و هوای گرم، زیبایی های طبیعی و دانشگاه های موفق یکی از مکان هایی است که می توانید به راحتی از آن بازدید کرده و تحصیلات خود را با قیمت های مقرون به صرفه تکمیل کنید.

 

امکانات حمل و نقل دانشجویان در قبرس چگونه است؟

یکی از جالب ترین موضوعات جوانانی که می خواهند در قبرس تحصیل کنند این است که چگونه می توانند در این جزیره سفر کنند. در این مرحله باید بدانید که حمل و نقل عمومی در قبرس بسیار محدود است. علاوه بر این، خدمات شاتل رایگان نیز توسط دانشگاه ها برای دانشجویان خود ارائه می شود. اکثر دانشجویان از این خدمات بهره مند می شوند.

در عین حال، از آنجایی که قیمت خودرو در قبرس بسیار مقرون به صرفه است، برخی از دانش آموزان وسایل نقلیه خود را برای رفع نیازهای حمل و نقل خود تهیه می کنند. در صورت تمایل می توانید در صورت نیاز از خدمات کوتاه مدت اجاره خودرو نیز بهره مند شوید و در مواقع ضروری راهکارهای موثری دریافت کنید.

دانشگاه هایی که هم فرصت های تحصیلی و هم فرصت های کاری را ارائه می دهند

 

 

اگر مایل به تحصیل در دانشگاهی در جمهوری ترک قبرس شمالی هستید، هم فرصت تحصیل و هم کار دارید. گزینه های شغلی پاره وقت زیادی در جزیره وجود دارد. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه ها نیز مشاغل کوتاه مدت برای دانشجویان خود ترتیب می دهند و آنها را استخدام می کنند. بنابراین، شما می توانید بدون نیاز به رفتن به پردیس های مختلف برای کار، کار خود را در همان منطقه انجام دهید و می توانید بدون اتلاف وقت، مدرسه را اداره کنید و با هم کار کنید.

 

مزایای تحصیل در دانشگاه در قبرس چیست؟

تعداد جوانانی که در دانشگاه های قبرس تحصیل می کنند روز به روز در حال افزایش است. بزرگترین دلیل این امر مزیت های مطالعه در توله سگ وطن است. مزایا را می توان به شرح زیر برشمرد:

  1. قبرس زندگی بسیار امن و آرامی را ارائه می دهد. هیچ دعوای درست و سر و صدایی وجود ندارد. قبرس با ارائه یک زندگی دانشگاهی خوشایند و به دور از هرج و مرج، از جمله موارد مورد علاقه جوانان و والدین است.
  2. هر یک از دانشگاه های TRNC به طور کامل مجهز هستند. مؤسسات آموزشی که به شما امکان می دهند بدون حواس پرتی معاشرت کنید، از هر نظر شما را برای زندگی آماده می کنند و از شما برای موفقیت حمایت می کنند.
  3. دانشگاه های قبرس نیز از نظر آشنایی با فرهنگ های مختلف بسیار مهم هستند. در این موسسات، که دانش آموزانی از همه ملیت ها در آن شرکت می کنند، می توانید مهارت های زبانی خود را بهبود بخشید و افق های فرهنگی خود را گسترش دهید.
  4. کیفیت زندگی در قبرس در بالاترین سطح قرار دارد. این در زندگی دانش آموزان نیز منعکس شده است. این موسسات که زمان را هدر نمی دهند، دغدغه اقتصادی ندارند و به شما امکان دسترسی آسان به کلیدهای موفقیت را می دهند، از نظر حمل و نقل نیز در مکان های بسیار ایده آلی قرار دارند.
  5. می توانید از طبیعت بی نظیر جزیره لذت ببرید و در 8 ماه از سال، امتیاز شنا در دریا را تجربه کنید. بنابراین، شما می توانید مزیت لذت بردن را در حین یادگیری تجربه کنید.
  6. در قبرس که بسیار مقرون به صرفه تر از استانبول است، می توانید از قیمت های مناسبی که در هر منطقه به دانشجویان ارائه می شود بهره مند شوید و نیازهای خود را به طور کامل برآورده کنید.

اکثر دانشجویان در قبرس جوانان ترکیه ای هستند. شما به راحتی می توانید در میان این دانش آموزان قرار بگیرید، به عنوان مشاورین بدون مرز، می توانید از ما پشتیبانی حرفه ای دریافت کنید و در مورد اقداماتی که باید انجام دهید اطلاعات کسب کنید. برای داشتن یک زندگی راحت تر و رایگان، می توانید گزینه های خانه اجاره ای ما در قبرس را ارزیابی کنید.

 

مقالات بیشتر: 

ممنوعیت های کرونا در قبرس چیست؟

اقدامات انجام شده در قبرس، که نمونه ای برای تمام جهان در مبارزه با این بیماری همه گیر است، نتایج ثمربخشی را به همراه داشت.

قبرس که یک جزیره گردشگری است نسبت به سایر کشورها بسیار با دقت عمل می کند. هنگام ورود به کشور قوانینی اعمال می شود. اولا کسانی که واکسینه نشده اند نمی توانند وارد کشور شوند. روش واکسیناسیون اتخاذ شده توسط TRNC به شرح زیر است:

  • Sinovac&Biontech - دو دوز
  • سینوفارم – دو دوز
  • Comirnaty (Pfizer&Biontech) – دو دوز
  • Vaxzevria (Astrazeneca و Oxford) – دو دوز
  • واکسن COVID-19 Janssen & Johnson And Johnson – یک دوز
  • اسپوتنیک V – دو دوز
  • مدرنا – دو دوز

 

چه نوع اقدامات کرونا در فرودگاه هنگام رفتن به قبرس وجود دارد؟

قبرس کسانی را که از خارج از کشور می آیند با کد کشور شناسایی می کند. به عبارت دیگر، بین کشورهای پرخطر، کشورهای بسیار پرخطر، کشورهای بدون ریسک و کشورهای با ریسک متوسط ​​تفاوت قائل می‌شود. کشورهای بسیار خطرناک با کد قرمز تیره کدگذاری شده اند و اجازه ورود به کشور را ندارند. کشورهای پرخطر نیز با رنگ قرمز کد گذاری شده اند و کشورهایی که از این کشورها آمده اند اجازه ورود به کشور را ندارند. کشورهای با ریسک متوسط ​​با کد نارنجی و ترکیه در محدوده کد نارنجی قرار دارند. کشورهای بدون ریسک سبز هستند.

قوانینی در فرودگاه برای کسانی که از کشورهای با ریسک متوسط ​​و بدون ریسک می آیند وجود دارد:

  • مهمانان ترک باید قبل از سفر کد HEPP را دریافت کنند.
  • کسانی که در 2 دوز واکسینه شده اند یا مبتلا به این بیماری شده اند باید نتیجه PCR منفی را که در 72 ساعت گذشته قبل از ورود به قبرس بدست آمده است ارائه دهند.
  • مراحل ورود غیر قرنطینه ای هنگام فرود در فرودگاه ارجان انجام می شود. در اینجا به مسافران آزمایش دوم PCR رایگان داده می شود. تا زمان اعلام نتیجه آزمایش، مسافر در اتاقی میزبانی می شود.

 

آیا در قبرس از ماسک استفاده می شود؟

قوانین فاصله اجتماعی در قبرس به همین منوال ادامه دارد. استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی است. قانون فاصله در رستوران ها و کافه ها اعمال می شود. مشتریان واکسینه نشده در کازینو پذیرفته نمی شوند. علاوه بر این، کارمندان گردشگری موظفند هر دو هفته یک بار آزمایش بدهند.

اقدامات انجام شده تضمین می کند که جزیره تمیز و سالم باقی می ماند. به همین دلیل، نرخ پرونده در قبرس کمتر از سایر کشورها است. در مقایسه با بسیاری از کشورها، قبرس نتایج بسیار موفقی در مبارزه با بیماری همه گیر به دست آورده است. اگر اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع می‌خواهید، می‌توانید مقاله‌ای با عنوان ” TRNC به نتایج بسیار موفقی در مبارزه با همه‌گیری دست یافت” را مطالعه کنید.

m/دانشگاه بین المللی قبرس(CIU)

تحصیل در دانشگاه قبرس 2023

امکان دیدن دانش آموزان از سراسر جهان در این مدرسه وجود دارد. تحصیل در یک دانشگاه در قبرس چیزی است که هر دانشجوی آن را می خواهد. زیرا جزیره قبرس جزیره ای بهشتی است و روال زندگی روزمره در استانداردهای اروپایی در قبرس وجود دارد. شما می توانید با یک انگلیسی، یک آلمانی، یک ژاپنی، یک روسی یا یک کره ای دوست باشید. این ساختار جهانی همچنین یادگیری زبان را تسهیل می کند.

از آنجایی که این جزیره توریستی است، دانش آموزان همیشه با فرهنگ های دیگر در هم تنیده هستند. اسکان استانداردهای بسیار خوبی را ارائه می دهد. دانشجویان می توانند در استودیو آپارتمان های لوکس نزدیک دانشگاه با قیمت های بسیار مقرون به صرفه اقامت کنند. قبرس از نظر قیمت مسکن مزایای زیادی برای دانشجویان دارد.

 

کیفیت آموزش در دانشگاه های قبرس

قبرس از بسیاری جهات فرصت های آموزشی مفیدی را برای دانش آموزان ارائه می دهد. در دانشگاه هایی با کیفیت آموزشی بالا، دانشجویان می توانند در گروه های مورد نظر خود تحصیل کنند. همچنان به افتتاح مراکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه های قبرس ادامه می دهد که سرمایه گذاری زیادی در سیستم آموزش دانشگاهی دارند.

بیش از 120000 دانشجو که در دانشگاه ها تحصیل می کنند از 140 کشور مختلف می آیند. ITU، METU و دانشگاه Anadolu نیز در قبرس پردیس دارند. پزشکی، مهندسی، بازرگانی، حقوق و گردشگری از جمله بخش‌های ارجح هستند.

پردیس های آموزشی امن و جامع برای دانش آموزان وجود دارد. علاوه بر این، دانشگاه ها حمایت هایی مانند خوابگاه و پشتیبانی آموزشی را ارائه می کنند. مدرسان نیز در زمینه های خود متخصص هستند که در سراسر جهان موفق بوده اند.

 

مزایای تحصیل در دانشگاه قبرس

قبرس اول از همه، جغرافیایی است که با زیبایی های طبیعی و طبیعت بی آلایش عمر مردم را طولانی می کند. میزان جرم و جنایت بسیار پایین است. برای دانش آموزان بسیار امن است. می توان با کیفیت زندگی اقتصادی کرد. محیط های مطالعه بدون نویز و کارآمد را برای دانش آموزان ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید پست وبلاگ با عنوان "10 نکته ای که درباره دانشگاه های قبرس نمی دانستید" را مطالعه کنید.

به لطف مشخصات دانشجویی بین المللی، امکان دریافت آموزش چند فرهنگی وجود دارد. کیفیت آموزش بالا و فرصت های زندگی اجتماعی از استانداردهای بالاتری برخوردار است. از آنجایی که این جزیره توریستی است، دانشجویانی که می خواهند در قبرس کار کنند می توانند به راحتی شغل پیدا کنند.

به لطف بازار املاک و مستغلات در حال توسعه، اقامت در خانه های بسیار راحت و مجلل نیز امکان پذیر است. در نزدیکی دانشگاه، آپارتمان هایی وجود دارد که فرصت های زندگی راحت، ایمن و با کیفیت را برای دانشجویان فراهم می کند. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد آپارتمان های اجاره ای در قبرس را از کارشناسان مشاورین بدون مرز دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه های قبرس، می توانید مقالات صفحه بخش املاک و مستغلات قبرس ما را مرور کنید.

در حالی که به طور متوسط ​​350 هزار نفر در این کشور زندگی می کنند که هم از نظر گردشگری و هم تحصیلات دانشگاهی مورد توجه قرار می گیرد، نزدیک به 90 هزار نفر از این جمعیت را دانشجویان تشکیل می دهند. به عنوان یکی از مکان های مورد علاقه جوانانی که مایل به تحصیل در دانشگاه در ترکیه هستند، تحصیلات دانشگاهی در Puppy Vatan واقعاً برجسته است زیرا بسیار آسان و سودمند است.

شما می توانید در قبرس که به عنوان یک جزیره آموزشی باشکوه نیز شناخته می شود، تحصیل کنید و با تجربه امتیاز تحصیل در یک دانشگاه با کیفیت، گام های محکمی به سوی آینده بردارید. قبرس یک منطقه ایده آل برای دانشجویان است. علاوه بر شرایط مطلوب زندگی، موفقیت دانشجویان در دانشگاه ها نیز بسیار بالاست. به طور خاص، فرصت های بورس تحصیلی تا 100٪ وجود دارد. به این ترتیب دانشجویان موفق می توانند بدون فشار آوردن به بودجه خانواده خود در چنین دانشگاه هایی جایی پیدا کنند.

 

کسانی که می خواهند در قبرس تحصیل کنند چه جزئیاتی باید بدانند؟

اگر Puppy Vatan را برای دانشگاه انتخاب کنید، جزئیات زیادی وجود دارد که باید بدانید. می توانیم موارد اصلی را به شرح زیر لیست کنیم:

  1. تقریباً تمام دپارتمان های ترکیه در دانشگاه های قبرس وجود دارد. به این ترتیب می توانید این موسسات را برای دپارتمان مورد نظر خود انتخاب کنید.
  2. در جزیره ای که از نظر دانشجویی بسیار شلوغ است، در صورت تمایل می توانید در خوابگاه دانشجویی بمانید یا خانه اجاره کنید. اجاره در بخش مسکن بسیار فعال مشابه اجاره در ترکیه است.
  3. در خوردن و آشامیدن مشکلی نخواهید داشت زیرا میانگین قیمت غذا در حد ترکیه است.
  4. رویکرد دانشگاه های قبرس به دانشجویان فعلی خود کاملا محافظه کارانه است. او همچنین رویکرد مثبتی به آنها نشان می دهد و با اتخاذ هر یک از آنها در کنار آنها می ایستد.

 

 

m/دانشگاه بین المللی قبرس(CIU)

مزایای خرید خانه نزدیک به دانشگاه

تحصیل در دانشگاه نقطه عطف مهمی در زندگی بسیاری از دانش آموزان است. عوامل زیادی بر کیفیت زندگی و موفقیت دانشجویان در حین تحصیل در دانشگاه تأثیر می گذارد. یکی از آنها انتخاب محل اقامت است. زندگی در خانه ای نزدیک به دانشگاه مزایای بسیاری را برای دانشجویان فراهم می کند. نکات مورد توجه:

 

دسترسی آسان

زندگی در خانه ای نزدیک به دانشگاه تا حد زیادی مشکل حمل و نقل را برطرف می کند. دانش آموزان می توانند با پای پیاده یا با وسایل نقلیه عمومی در مدت زمان کوتاهی به مدرسه برسند. بنابراین، آنها می توانند هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی کنند. آنها همچنین می توانند از موارد منفی مانند استرس ترافیک، خطر تاخیر و وسایل نقلیه حمل و نقل شلوغ دور شوند.

 

فرصت های مطالعه

زندگی در خانه ای نزدیک به دانشگاه نیز فرصت تحصیل را افزایش می دهد. دانش آموزان می توانند از امکاناتی مانند کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه در مدرسه استفاده کنند یا زمانی که به خانه باز می گردند می توانند زمان بیشتری را صرف مطالعه کنند. علاوه بر این، آنها می توانند به راحتی در فعالیت های آکادمیک مانند رویدادها، سمینارها، کنفرانس های برگزار شده در مدرسه شرکت کنند.

 

مقالات بیشتر:

زندگی اجتماعی

زندگی در خانه ای نزدیک به دانشگاه نیز زندگی اجتماعی را غنی می کند. دانش آموزان می توانند بیشتر با همکلاسی های خود ملاقات کنند، کار گروهی انجام دهند یا برای معاشرت به مکان های مختلف بروند. همچنین می توانند از فعالیت های فرهنگی و هنری در منطقه ای که دانشگاه در آن قرار دارد مطلع شوند و در آن شرکت کنند.

 

ارزش سرمایه گذاری

خرید خانه نزدیک به دانشگاه نیز به معنای سرمایه گذاری در آینده است. اقامتگاه های نزدیک به دانشگاه املاکی هستند که همیشه مورد تقاضا و قدردانی هستند. زمانی که دانشجویان بخواهند خانه های خود را پس از فارغ التحصیلی بفروشند یا اجاره کنند، بسیار سودآور خواهد بود.

 

دانشجویانی که قصد خرید خانه نزدیک به دانشگاه را دارند باید به نکاتی توجه کنند. اینها هستند:

شناخت و تحقیق در مورد منطقه ای که خانه در آن قرار دارد ضروری است. عواملی مانند امنیت محله، امکانات حمل و نقل و امکانات اجتماعی باید در نظر گرفته شود.

پیگیری بازار املاک منطقه و بررسی قیمت ضروری است. باید از منابع مختلف اطلاعات گرفت و بر اساس آن اقدام کرد.

قبل از خرید باید عایق، رطوبت، برق و آب نصب خانه را بررسی کرد. اگر خانه به تازگی رنگ آمیزی شده است باید به رطوبت یا نبودن آن توجه شود.

مجدداً لازم است قبل از خرید در مورد چیدمان آپارتمان و روابط محله تحقیق کنید. داشتن دانش در مورد مسائلی مانند مدیریت آپارتمان، عوارض و مناطق مشترک ضروری است.

قبل از فرآیند فروش، باید در مورد اینکه چه کسی حق مالکیت را پرداخت می کند، صحبت کرد.

اگر به فکر خرید خانه در قبرس شمالی نزدیک به دانشگاه هستید می توانید با تماس با ما در این مسیر قدم بردارید. بنابراین، می توانید اطلاعاتی را که ما در این مقاله به اشتراک می گذاریم و خیلی بیشتر از طریق مشاوران متخصص ما بیاموزید و تصمیم سرمایه گذاری خود را بر اساس آن شکل دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید

تماس با ما

m/خرید ملک خارج از کشور